Za nas pakete po Sloveniji dostavljata Pošta Slovenije, v tujino pa pošiljamo z različnimi kurirskimi službami. Slovenske pošiljke prejmete že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.
Artikli gredo na pot v najkrajšem možnem času. Pošljemo po pošti ali kurirski službi ali pa se dogovorimo za osebni prevzem. Prav tako nas lahko obiščete v Centru sonaravne gradnje, kjer si lahko ogledate vse naravne materiale za okolju in zdravju prijazno gradnjo in obnovo.
Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja/kurirja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
CENIK ZA SLOVENIJO (po ceniku Pošte Slovenije) | |
Teža pošiljke | Cena z DDV (v evrih) |
do 2 kg | 4, 89€ |
nad 2 kg do 5 kg | 5, 94€ |
nad 5 kg do 10 kg | 7,17€ |
nad 10 kg do 15 kg | 8,40€ |
nad 15 kg do 20 kg | 9,54€ |
nad 20 kg do 25 kg | 10,99€ |
nad 25 kg do 30 kg | 12,53 |
nad 30kg do 40 kg | 14,55 |
nad 40 kg do 50 kg | 16,98 |
paleta do 250 kg | 43,13 |
paleta nad 250 kg do 600 kg | 66,90 |
CENIK ZA EU (trenutni cenik Pošte Slovenije oziroma cenik drugega podjetja) |
O dobavi ali prevzemu izdelkov katerih teža ali volumen ne omogočata paketnega pošiljanja ( paleta, tovornjak ali avto dvigalo ) se moramo dogovoriti osebno.
V tem primeru vas bom kontaktirali in se dogovorili za datum prevzema (če blago prevzemate sami), oziroma ceno in pogoje za dostavo (če pošiljanje oz. prevoz organiziramo mi).
Dobavni roki
O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite. V tem primeru bomo artikel odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.